درباره
پروژه
اشتراک گذاری
درباره پروژه
بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند. مشاغل از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت های آنها برای ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی استفاده می کنند.
این است. در واقع ، طبق تحقیقات پیو ، استفاده "ثابت" از اینترنت در میان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته 5٪ افزایش یافته است. و اگرچه ما آن را زیاد می گوییم ، روش خرید و خرید مردم نیز بهمراه آن تغییر کرده است - به این معنی که بازاریابی آفلاین مانند گذشته موثر نیست.
بازاریابی همیشه برقراری ارتباط با مخاطبان شما در یک مکان و زمان مناسب بوده است. امروز ، این بدان معناست که شما باید در جایی که آنها قبلاً وقت خود را می گذرانند با آنها ملاقات کنید: در اینترنت. (منبع: blog.hubspot.com)
بازاریابی دیجیتال
بازاریابی همیشه برقراری ارتباط با مخاطبان شما در یک مکان و زمان مناسب بوده است. امروز ، این بدان معناست که شما باید در جایی که آنها قبلاً وقت خود را می گذرانند با آنها ملاقات کنید: در اینترنت. یک بازاریاب فصلی ورودی می تواند بگوید بازاریابی ورودی و بازاریابی دیجیتال در واقع همان چیز هستند ، اما تفاوت های جزئی وجود دارد. و مکالمات با بازاریابان و صاحبان مشاغل در ایالات متحده ، انگلستان ، آسیا ، استرالیا و نیوزیلند ، من چیزهای زیادی در مورد چگونگی مشاهده این اختلافات کوچک در سراسر جهان آموخته ام.