Brook Preloader

مبانی بازاریابی دیجیتال

قالب Html5 چند منظوره و خلاقانه

بروک با پلاگین های حرفه ای و عناصر طراحی از پیش تعریف شده از ظاهری مدرن استقبال می کند.

درباره
پروژه

28 شهریور 1394
پدرام شریفی
دیجیتال
جوایز جهانی دیجیتال 2015 جوایز نهایی 2016
اشتراک گذاری
درباره پروژه

بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند. مشاغل از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت های آنها برای ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی استفاده می کنند.

این است. در واقع ، طبق تحقیقات پیو ، استفاده "ثابت" از اینترنت در میان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته 5٪ افزایش یافته است. و اگرچه ما آن را زیاد می گوییم ، روش خرید و خرید مردم نیز بهمراه آن تغییر کرده است - به این معنی که بازاریابی آفلاین مانند گذشته موثر نیست.

بازاریابی همیشه برقراری ارتباط با مخاطبان شما در یک مکان و زمان مناسب بوده است. امروز ، این بدان معناست که شما باید در جایی که آنها قبلاً وقت خود را می گذرانند با آنها ملاقات کنید: در اینترنت. (منبع: blog.hubspot.com)

Multipurpose

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی همیشه برقراری ارتباط با مخاطبان شما در یک مکان و زمان مناسب بوده است. امروز ، این بدان معناست که شما باید در جایی که آنها قبلاً وقت خود را می گذرانند با آنها ملاقات کنید: در اینترنت. یک بازاریاب فصلی ورودی می تواند بگوید بازاریابی ورودی و بازاریابی دیجیتال در واقع همان چیز هستند ، اما تفاوت های جزئی وجود دارد. و مکالمات با بازاریابان و صاحبان مشاغل در ایالات متحده ، انگلستان ، آسیا ، استرالیا و نیوزیلند ، من چیزهای زیادی در مورد چگونگی مشاهده این اختلافات کوچک در سراسر جهان آموخته ام.